Vacature Office Manager

Office Manager in Ridderkerk

Office manager: 24 uur / € 1.400 - € 1.900 bruto per maand

Office Manager

Share

Office Manager (24 uur)

Sta jij altijd klaar voor klanten en collega's en leid je alles graag in goede banen? Word dan onderdeel van ons (hecht) team in Ridderkerk!

Type 2 Solutions biedt oplossingen op het gebied van datamigratie, data integratie, datakwaliteit, EDI, barcode labeling en GS1.

Onze klanten zijn wereldwijd actief in sectoren als de Levensmiddelenindustrie, Doe-het-zelf, Gezondheidszorg en Mobiliteit. Om onze groei in goede banen te leiden, zijn wij op zoek naar een enthousiaste officemanager.

Je werkzaamheden in het kort:

  • Inkomende en uitgaande communicatie (telefoon en e-mail).
  • Opstellen en verzenden van offertes en ondersteunende sales taken.
  • Agendabeheer en planning.
  • Facilitaire ondersteuning. Denk bijvoorbeeld aan het op orde houden van kantoorartikelen of het regelen van de kerstpakketten.
  • Het organiseren van meetings, beursdeelnames en bedrijfsuitjes en ondersteunende marketing taken.

Wie zoeken wij?

We zoeken een flexibel organisatietalent, het liefst met wat sales affiniteit. Dat vatten we samen in de volgende vaardigheden:

  • Gestructureerd
  • Zelfstandig
  • Sterke communicatieve en sociale vaardigheden
  • Durft initiatief te nemen
  • Flexibel, je schiet niet in de stress als je een taak even moet laten vallen voor een telefoontje.
  • Beschikt over enige sales kennis Ervaring met Microsoft Office
  • Ervaring met een CRM-systeem (zoals Pipedrive) zou heel fijn zijn, maar is zeker geen eis.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een gezellige, innovatieve en enthousiaste werkomgeving.
  • Dienstverband voor ongeveer 24 uur per week.
  • Een salaris van tussen de € 1.400 - € 1.900 bruto. Afhankelijk van ervaring, opleiding en het aantal uur dat je werkt.
  • Wij vinden het belangrijk dat jij je kunt blijven ontwikkelen. Een opleiding of cursus volgen is geen probleem.
  • Volop ruimte voor eigen inbreng.
  • Informele werksfeer, professionele werkhouding.
  • We vinden het gezelligst dat je werkt vanuit ons kantoor in Ridderkerk, maar gedeeltelijk thuiswerken behoort in overleg tot de mogelijkheden.

Wie zijn wij?

Type 2 Solutions is een softwarebedrijf gespecialiseerd in datamanagement , label management , EDI en GS1. Wij versnellen bedrijfsprocessen.

Onze klanten zijn wereldwijd actief in sectoren als de Levensmiddelenindustrie, Doe-het-zelf, Gezondheidszorg en Tuin en Dier.

Type 2 Solutions biedt je een gezellige werkomgeving.

Binnen T2S krijg je de mogelijkheid om veel te leren en je verder te ontwikkelen. Je werkt in een hecht team.

Iedere dag lunchen wij samen op kantoor en ieder kwartaal organiseren we een teamuitje.

Jaarlijks doen we mee aan de business run van de marathon in Rotterdam.

Wil jij deel uitmaken van ons ambitieuze hecht team in Ridderkerk? Stuur dan je CV met een korte toelichting naar .

Voor vragen kun je bellen met Judith op .



Functie:office manager
Startdatum:05-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:1400 – 1900
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Krimpen aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de krimpenaandenijsselkrant.nlkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Office Manager Type 2 Solutions 05-06-2024

Bekijk ook andere vacatures