Functieomschrijving
Ter vervanging van zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een medewerker personeelsadministratie.
wat bieden wij jouHet team P&O is volop in beweging en ontwikkeling. Er gebeurt veel en het kan soms hectisch zijn. Het is dan ook belangrijk dat je flexibel en zelfredzaam bent, makkelijk schakelt tussen werkzaamheden, nauwkeurig kunt blijven werken en veel plezier haalt uit het verrichten van ondersteunende en administratieve werkzaamheden. Daarnaast beschik je over:
Hoe ziet je agenda er in hoofdlijnen uit? Je begint op maandag met het doorspitten van de verschillende mailboxen en het tweewekelijks overleg met de adviseurs. Er is een nieuwe interne training, die zet je op het intranet zodat onze medewerkers zich aan kunnen melden. Op dinsdag vindt de weekstart met het gehele team P&O plaats. We werken hybride dus deze dag kies je ervoor op kantoor te zijn. Daarnaast is de dinsdag de dag die in het teken staat van werving en selectie. Op woensdag verzorg je de uitgaande correspondentie. Op donderdag ben je bezig met het bewaken van het administratieve proces van het ziekteverzuim. Tussen die momenten door hou je je bezig met een diversiteit aan werkzaamheden
waaronder de inhuur. Jij zorgt ervoor dat het hele inhuurproces goed verloopt. Geen dag is hetzelfde en samen met jouw collega’s van de salarisadministratie ben jij het fundament voor een georganiseerd en goedlopend team P&0.
Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren.
Je komt te werken bij het team Personeel & Organisatie. Het team is volop in beweging en ontwikkeling. In dit team vind je 16 professionals die zich bezighouden met de verschillende HR- onderwerpen.
sollicitatieEnthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer direct via de solliciteerknop. Heb je nog vragen? Neem contact op met Kaylee of Rowenna via onderstaande nummer.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | medewerker personeelsadministratie |
Startdatum: | 06-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3200 – 3200 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Krimpen aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de krimpenaandenijsselkrant.nlkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Krimpen aan den IJssel via krimpenaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op krimpenaandenijsselkrant.nl.
© krimpenaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.