Vacature HR Medewerker Museum

HR Medewerker Museum in Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

Je gaat aan de slag bij een toonaangevend museum in Rotterdam die werken met vaste medewerkers, freelancers en stagiaires. De collectie binnen dit museum is wereldwijd bekend en is in de afgelopen 172 jaar verzameld. Deze werkgever biedt leuke extra’s zoals yoga, een welkomsontbijt en de mogelijkheid om naar de tentoonstellingen te gaan.

De locatie is goed te bereiken met het openbaarvervoer vanuit Rotterdam, Den Haag, Dordrecht, Zoetermeer of het Westland. Gratis parkeren is op deze locatie niet mogelijk.

Functieomschrijving

Als de administratieve HR-topper ben jij degene die het HR team binnen deze organisatie gaat ontlasten en draagt bij aan het draaiende houden van de afdeling. Jij bent verantwoordelijk voor de dagelijkste administratieve taken zoals in- en uitdiensttreding, mutaties en salarisadministratie. Door jouw kennis binnen het HR vak weet jij hoe om te gaan met het werken met verschillende cao’s en het aanbieden van contracten die binnen deze cao’s vallen. Jij speelt een cruciale rol op het gebied van interne communicatie richting de medewerkers en  het onderhouden van de interne communicatiekanalen. Jij hebt een professionele houding waarbij jij verantwoordelijk en ethisch omgaat met gegevens van derden. 

Jouw dagelijkse werkzaamheden bestaan uit onder andere:

  • Het beheren en beantwoorden van vragen vanuit de P&O mailbox;
  • Verwerking van mutaties in AFAS denk hierbij aan salariswijzigingen en urenregistratie;
  • Het klaarzetten van de salarisadministratie;
  • Het opstellen van werkgeversverklaringen;
  • Interne mededelingen verspreiden;
  • Contracten opstellen en versturen van onder andere freelancers en vrijwilligers.
Functie-eisen
  • Jij hebt minimaal twee jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie binnen de HR;
  • Ervaring met AFAS is een harde eis;
  • Jij bent beschikbaar tussen de 16 uur en 32 uur per week
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris tussen de € 2.615,- en € 3.200,- per maand op basis van 36 uur;
  • Een uitdagende Parttime baan bij een toonaangevend museum in Rotterdam; 
  • Een eindejaarsuitkering van 3,4%; 
  • 25 vakantiedagen en 8,33% opbouw vakantiegeld; 
  • Een pensioenregeling die je direct opbouwt;
  • Een reiskostenvergoeding van 85% vanaf 5 km tot een maximum van 149 euro per maand;
  • Een tijdelijk contract met kans op verlenging;
  • Een telefoon en een laptop van de zaak.

Als Olympia geloven wij dat iedereen een unieke waarde heeft die via werk tot uitdrukking komt. Daarom gaan wij graag met jou in gesprek over werk dat er toe doet.



Functie:administratief medewerker planning
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3200 – 3200
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Krimpen aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de krimpenaandenijsselkrant.nlkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. HR Medewerker Museum Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures